UGOTAVLJANJE OKVAR

- napaka krmiljenja (30% verjetnost) - tovrstna okvara se lahko ugotovi z računalniško kontrolo

- okvara kompresorja (30% verjetnost) - tovrstna okvara se lahko ugotovi s testom ali kontrolo

- okvara ventila ali cevi za zrak (30% verjetnost)

- okvara posode za stisnjeni zrak (10% verjetnost)

- okvara zračnega vzmetenja na eni strani, kar vpliva na drugo stran, ki se prav tako spusti (A8, VW Phaeton) - treba je preveriti, katera stran se je spustila prej.
- okvara zračnega vzmetenja na obeh straneh (40% verjetnost)
- okvara ventila ali cevi za zrak (30% verjetnost) - tovrstno okvaro je mogoče dokazati z računalniško kontrolo 

- napaka krmiljenja (50% verjetnost)

- okvara zračnega vzmetenja in napaka krmiljenja (20% verjetnost)

- okvara ventila ali cevi za zrak (20% verjetnost)

- okvara ene ali več zračnih vzmeti (10% verjetnost)

-    okvara zračne vzmeti (80% verjetnost)
-    okvara ventila  (10% verjetnost)
-    napaka krmiljenja (10% verjetnost), v tem primeru kontrolna lučka na armaturni plošči nenehno utripa ali neprekinjeno sveti.
 
Možni znaki:
§ Na eni strani vozila, pri zračni vzmeti je slišno razmeroma glasno šumenje. Možno je, da se je strgal/počil ventil, kar lahko popravimo s tesnilnim materialom, ki je dostopen po ugodni ceni. Lahko pa je prišlo tudi do velike razpoke na zračni vzmeti. 
§ Ko vozilo nekaj časa stoji na mestu, se eno kolo spusti, ko pa avto odklenemo ali zaženemo, se kolo ponovno dvigne v enako...